Reklamacje
Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
niezgodności produktu z umową.
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
- adres e-mail: reklamacje@gigiamoroso.pl, na który możesz wysłać reklamację;
- adres Sprzedawcy: Ernest Babiuch, ul. Sosnowa 52, 55-120 Wilczyn;
- telefon kontaktowy: 781 105 047;
Reklamacja może być również złożona osobiście w miejscu odbioru Zamówienia: ul. Kiełczowska 70, 51-354 Wrocław w godzinach: 11.00 – 18.30
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.